vrijdag 3 december 2010

Druk, druk, druk ... neem de tijd en bekijk!

Het is zo druk op het moment. Alle hens aan dek om op tijd alle cadeautjes in te slaan, lekkers in huis te halen, werk af te krijgen, huishouden te doen, met de kids sinterklaas meebeleven op school en niet te vergeten foto's maken van deze prachtige witte wereld. Dat blijft ongelofelijk fascinerend! Ja het gaat allemaal door.

Vergeten we niet een rustpunt in te bouwen in deze hectische tijd? Het kan toch niet zo zijn dat, als december voorbij is, je niet meer weet wat je allemaal gedaan hebt en van had moeten genieten? Nee niet doen hoor! Geniet! Nu eerst van deze foto's, want je bent toch op mijn blog ...







Ik heb er nog meer, maar de rest komt later!

9 opmerkingen:

  1. Ja, je hebt helemaal gelijk. We draven maar door hè. Vanaf vanmiddag ga ik ook echt genieten van dit weekend, te beginnen bij jou prachtige foto's!
    LIeve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Morgen een druk dagje, maar zondag staat bij ons ook op de planning als geniet-dagje, wie weet ligt er nog wat sneeuw als we richting het bos gaan.

    Groetjes en fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk wat een rust stralen ze uit.....ik ben niet van plan om me te druk te maken........ik heb vanmiddag sinterklaas feest bij mijn moeder in het tehuis.......ik moet tussen door nog even wat boodschappen halen.....maar dat zal morgen worden.....durf niet te rijden met sneeuw........dus dat word even onder werktijd morgen .......dus ik maak me niet druk hoor.....als nu volgende week zaterdag maar weer is geweest want daar moet ik nog wel een hoop voor doen........maar ook dat komt goed......fijn weekend liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor, ik herken die drukte helemaal. Wordt er inmiddels een beetje zat van. Je wilt het niet, maar toch gebeurt het en ben je de hele tijd bezig. Zelfs de stille tijd met God drong vanochtend niet tot me door..
    Gelukkig komt er na het weekend even wat meer rust!
    Goed van je dat je wel geschreven hebt. Bedankt voor dit rustmoment..:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, ik geniet van je foto's hoor.
    En ik (probeer) ook van de decembermaand te genieten, maar ja, wat is het druk. Wel goed om daar even bij stil te staan en je rustmomentjes niet te vergeten.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor je reactie op mijn blog.
    Prachtige fotoos heb jij er op staan .
    Ik wens je een onvergetelijk pakjes-weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och, wat een heerlijk mooie foto's heb je toch altijd, echt genieten!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohhh die onderste vinnik echt heel prachtig met veertjes haast lijkt wel... wauwie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig hoor Gerreke deze mooie winter foto's ,zo fijntjes en zo teer .
    Denken ga ik zeker doen aan al mijn blog vriendinnen en hoop plekjes te vinden om jullie te bezoeken .
    Liefs ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen