vrijdag 22 november 2013

Hoera post!

Terwijl ik met de laatste tas met boodschappen naar de tuin loop, komt de postbode mij tegemoet. Ze heeft een kleine dikke envelop voor me. Hé die ziet er anders van formaat uit dan anders. Gelukkig niet blauw en ook niet zo een die je eruit pikt voor boetes. Er zitten een hoop postzegels op.

Nieuwsgierig kijk ik naar de voorkant. Vanuit Frankrijk, dat kan maar een iemand zijn. Verrast laat ik de boodschappen voor wat ze zijn en open de envelop. Wat een verrassing zeg! Ik ben helemaal blij.

Vanaf het moment dat ze is vertrokken naar Frankrijk heb ik me voorgenomen ook eens een kaart te sturen. Maar van mijn voornemen kwam niet veel. Zodra ik haar blog weer las dacht ik, ja dat moet ik echt even doen ja. En zo snel als het op kwam, vergat ik het ook weer. Totdat ik begin oktober een fb berichtje van haar las bij iemand anders op de fb pagina. Ja ... zo gaat dat ... Hoe leuk het is om post te ontvangen.

Snotjan, heb ik nog steeds niets gestuurd. Na dat bericht ben ik op zoek gegaan naar iets leuks. Het moest er nu maar eens van komen. En wat gebeurt er. Ik kom haar moeder tegen als ik op zoek ben naar iets moois voor haar dochter. Haar moeder beslist mee over de kaart, maar de mooie kalender die er bij past zoek ik zelf uit.

Zoals gewoonlijk blijft dit dan weer even in huis liggen voordat ik de moed vat om naar het postkantoor te gaan, want zoveel postzegels had ik niet in huis. Maar ... uiteindelijk dan toch ... is mijn post verstuurd en aangekomen. Een lieve email was haar reactie .... nooit gedacht dat ik per post ook iets leuks zou krijgen. Nu begrijp ik weer waarom zij het zo leuk vindt! Ik vind het zelf al zo leuk en woon niet in een ander land.

Lieve M! Ontzettend bedankt!





11 opmerkingen:

  1. Is dat even een verrassing Gerreke.
    En het ziet er ook nog eens erg vrolijk uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, we lijken op elkaar! Leuk om post te krijgen. Dat geeft je een impuls om ook aan de gang te gaan hè? Leuke foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo'n verrassing.....prima foto's

    Groetjes, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gerreke,
    Het is zeker leuk om post te krijgen en al helemaal als het dan om een envelop gaat met zulke mooie dingen er in... Nu is het jouw beurt dus weer, jij mag weer wat sturen denk ik...
    Het blijft zoveel leuker om echte post te sturen en krijgen, dan alles maar via email of fb of twitter te doen vind ik zelf. Ik blijf dan ook stug verjaardagskaarten sturen naar mensen waar ik niet op visite kan, en als ik een paar dagen wegga stuur ik ook mijn meiden een kaartje, al ben ik helemaal niet ver weg en al weer thuis als de kaarten aankomen..
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Post krijgen is altijd leuk, alleen al de verassing op zich, dat er iemand speciaal aan jou denkt. Lekker van genieten!
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze is er zo blij mee die Mirjam, maar wat wil je, die mooie kalender was toch ook leuk en nu wordt je zelf even verrast, super toch die interactie...
    Maar ik herken het wel hoor, je denkt ik stuur iets en dan is er al weer ene week voorbij...maar You did it!!!

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat was een aangename verrassing en post krijgen in de brievenbus...dat blijft het leukste wat er is.

    Fijn weekend. Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk en herkenbaar verhaal en en een prima stimulans om ook eens wat te versturen!
    H groet, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel herkenbaar.. het ene moment denk je ik stuur een kaart en het volgende moment wordt je alweer door iets anders in beslag genomen.. maar het is zooo leuk om post te ontvangen én te versturen omdat je weet dat je een ander hiermee blij verrast!

    fijn weekend Gerreke,
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Post: altijd leuk. Voor mij ook herkenbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel graag gedaan hoor Gerreke!! Ik ben blij dat ik je zo verrast heb, want dat is het leuke van post. Ik ben ook super blij met de kalender en was heel erg verrast!! Hij heeft al een mooi plekje op mijn bureau :-)!!
    Wie weet zien we elkaar even met Kerst in de kerk, bedank ik je dan in het echt !

    Lieve gr. Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen