zondag 28 juli 2013

Momenten van ontspanning

Elk vrij moment gaat naar het zolderproject! Leuk, want het wordt echt steeds mooier. Maar soms heb ik er even zo'n tabak van dat ik er afstand van moet nemen. Dan moet ik, tijdens het eten koken, dat dan weer wel, even een foto maken van de bloemen in mijn tuin.

Nee er is even geen tijd voor een spelletje met de kids en als er tijd is dan is dat omdat we uitrusten van gedane zaken en staat mijn hoofd niet echt naar een spelletje. Maar ... het einde is in zicht. Het schilderwerk is af en alleen het behangwerk en de schoonmaak blijven over. Dat moet lukken in een paar dagen, zodat aan het einde van de week de vloer kan worden gelegd.

Dus nog even bikkelen en dan ... is er weer tijd voor een spelletje met mijn kids! En ... foto's die niet gemaakt zijn tijdens het kokkerellen.








8 opmerkingen:

  1. Wel een genieten van het mooie weer hoor....voor je het weet zit je weer in een hele lange zomer....x!.....liefs Ria..x!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's!
    En zo te lezen ben je het een beetje zat. Kan ik me goed voorstellen. Nog even! Aan het eind van de week wordt het weer erg warm, misschien kun je dan heerlijk luieren. Want het is ook vakantie en de zomer is maar kort.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eerlijk gezegd ben ik het inderdaad een beetje zat Gerry! Alleen het la ingaat nog! Joepie. Zaterdag moet het af zijn. Heb er zin in!

      Verwijderen
  3. Mooie foto's
    nog even volhouden denk maar aan het eind resultaat.
    groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh die paarse, dat zijn uien toch? Heerlijk als je daar oog voor hebt tijdens het koken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende foto's.
    Ik kan me voorstellen dat je het zat bent. Wij zijn buiten aan het klussen en hebben nu (verplicht) pauze omdat het regent (en ik vind het niet erg :D )
    Succes, en geniet zelf ook een beetje van je foto's en de echte bloemen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi foto's heb je geplaatst!
    Vooral die van die paarse. Zijn dat sier- uien? Kun je zo op een poster afdrukken :)

    Klaar met klussen inmiddels?

    Groetjes, Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen