woensdag 28 november 2012

Een echte verzamelaar

Het briefje met mijn telefoonnummer past niet meer in de uitpuilende jaszak van zoonlief. Verzamelaar nummer een. Aan de bobbel te zien is de andere jaszak ook aardig gevuld. Alles wat maar van enige waarde is bewaard hij blijkbaar in zijn jaszakken. Een van die zakken moet leeg, want het briefje met mijn telefoonnummer moet er in en dat is vele malen belangrijker dan een leeggedronken pakje sap, een elastiek, papier, verdroogde blaadjes en al wat dies meer zij. Wil zoonlief ook nog de inhoud van zijn jaszak bewaren ... Ik kijk hem aan en hij geeft toe. Het mag weg ... gelukkig!


10 opmerkingen:

  1. Hihihiiii... komt me dat bekend voor zeg...
    Ja, dat doen ze! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien stopt ie alles in zijn zak als er geen afvalbak in de buurt is. Hij gooit dus niks zo maar op de grond........ Maar eens moet het toch weggegooid worden :-)
    Groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik merk dat ik zelf ook altijd van alles in mijn jaszak stop, gelukkig hoef ik geen briefje met een telefoonnummer van thuis er in te bewaren...
    Ik wens je een fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, jaszakschatten. Wat niet vies is bewaar je voor zijn bruiloft later :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Herkenbaar! Ik deed het vroeger ook en ik zie het ook bij onze jongste. Spullen die niet op straat gegooid mochten worden kwamen in de jaszakken, maar ook verzamelen van stenen, bloemen en blaadjes (tussen de bladzijden van de boeken drogen) en weet ik al wat niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, zo herkenbaar. Hier haal ik ook regelmatig 9-jarige-zoonliefs schatten uit broeken en jassen. Vooral de zakdoekjes zijn zo leuk als je die vergeet uit de broekzak te halen ahhhh
    Wij stoppen tegenwoordig onze oude mobiel in zijn jaszak. Zodat we ook hem kunnen bereiken, want zijn wereldje wordt al groter en groter.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Grappig,dat je er een foto van hebt
    gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha wat een verzamelaar maar ben zo bang dat als je in mijn zakken kijkt er ook veel van dit soort zooi aanwezig is....

    BeantwoordenVerwijderen