woensdag 31 augustus 2011

Wilde bloemen in ons dorp (deel 1)

Vlak na mijn vakantie. Een prachtige ochtend waarin de zon ons dorp verwarmde en een zachte gloed wierp over alles wat groeide en bloeide.

Terwijl ik door het kamerraam een blik naar buiten werp en geniet van de zon in mijn tuin, borrelt de gedachte naar boven om lekker naar buiten te gaan. Te genieten van dit zeldzaam heerlijke weer. Even later pak ik mijn fiets om een rondje dorp te maken.

Als ik weg wil rijden bedenk ik mij nog net dat het misschien leuk is mijn toestel mee te nemen voor het geval ik iets moois tegenkom. Ik denk dat ik uiteindelijk meer naast de fiets dan op de fiets gezeten heb, want wat valt er veel te zien ...





16 opmerkingen:

  1. Jij heb je foto camera niet voor niets meegenomen,ze zijn mooi geworden.
    heerlijk he even een stukje fietsen.

    groetjes Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige bloemen opnames,
    en zo mooi van kleur Gerreke.

    Groetjes, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn die bermbloemen toch mooi. Samen met de zon kleuren ze je dag. Heerlijk toch!
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wow, dat zijn echt schitterende foto's. De tweede foto lijkt wel 3D, bij vergroting nog meer....heel bijzonder.
    Lieve groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Gerreke, heel verstandig om je camera mee te nemen. Ik heb je wel eens horen mopperen op je camara maar je weet er wel heel veel uit te toveren. Jeetje je gaat echt als een speer, vooral de tweede vindt ik echt heel gaaf!
    Lieve groetjes, Cristien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk hè...met de camera op stap! En dat was maar goed ook want je hebt het heel mooi vast weten te leggen!

    Lieve groet...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig allemaal....liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De foto's zijn mooi geworden !!!!! Bij ons staan de bermen ook vaak prachtig te bloeien maar de gemeente maait ze hier wel heel vaak !!!Dus vis ik vaak achter het net . Prachtige opnames !!!
    Fijne avond Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Gerreke
    Prachtige bloemen heb je op de foto.
    groetjes Herman,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een unieke wilde bloemen kom je daar tegen zeg! Sjiek! Vooral die op de tweede en de laatste foto vind ik heel mooi en bijzonder. Nu vraag ik me wel af wat voor bloemen dat zijn natuurlijk.....
    Bye,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja als je 1-maal besmet bent, kun je de
    fiets wel in het vet zetten...Mooie opnames!!

    Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, je toestel meenemen voor het geval dat... dat herken ik wel ja. Ik denk dat vaak als ik 's morgens vroeg naar m'n werk fiets en de zonsopgang boven de rivier zo mooi is.
    Prachtige foto's weer, complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk om zo ( samen met je camera) te kunnen genieten van de natuur.

    Fijne dag toegewenst, Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik knap helemaal op van je mooie bloemen. Wat zijn ze toch ontzettend kanp gemaakt. Dank je wel dat je het boeket verzameld hebt hier. Zo mooi, zo verschillend.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk hé Gerreke
    Al die wilde bloemen er is zo vreselijk veel te zien en alles is zo mooi ja hoor en altijd je camera bij je hebben
    Lekker genieten in de natuur
    Je heeft er een mooi serie van gemaakt
    Fijne dag verder groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn dat je nog even weer terug bent gegaan voor je camera, anders had ik niet kunnen genieten van je prachtige foto's. Wat is er toch eigenlijk dicht bij huis veel moois te zien...

    Fijne avond! Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen